Coś na dobranoc i jednocześnie na dzień dobry z cyklu #LoveAnalytics. W końcu… Analityka Video Organiczna vs. Reklamowa, która ma pomóc w doborze najlepszej reklamy. W jaki sposób?

Wreszcie będziemy mogli zobaczyć w Analityce YouTube’a zaangażowanie oraz uwagę reklamy w podziale na kanał organiczny oraz reklamowy. Fajnie, że nie będziemy musieli logować się dzięki temu do YouTube Analytics, a informacje dostaniemy także w Google AdWords.

Co ciekawe, już pierwsze statystyki udostępnili na Blogu AdWords:

utrzymanie uwagi odbiorców youtube

oraz drugi screen:

zaangażowanie i wydajność youtube analytics

 

Z pewnością takie analizy pokażą różnicę pomiędzy przekazem reklamowym, a dobrowolnym oglądaniem konkretnego filmu/wideo. Czekam już na pierwsze analizy i wnioski.

Post na blogu AdWords: http://adwords.blogspot.com/2014/12/video-analytics-page-in-adwords-for.html (z tej strony również umieszczone screeny). Miniaturka pobrana ze strony youtube.com.

 
Sebastian Heymann
Pasjonat Marketingu Internetowego. MaGazynieR z E-Biznesu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Doradzam klientom z różnych branż w różnych regionach świata. Można mnie spotkać między innymi w Katowicach, Krakowie czy Rzeszowie. Bezpośredni i dociekliwy, czasem ironiczny. W życiu kieruje się jasnymi i prostymi zasadami. Prywatnie mąż, bloger, fan dobrego kina. W wolnych chwilach czyta książki oraz ogląda filmy i seriale.
Loading Disqus Comments ...
Loading Facebook Comments ...